sábado, 30 de enero de 2010

GERARD'S MEN!!


Despues de unos dias sin coincidir hoy volvemos con Popi , Montse y el pupilo de Cesar , el makina del Gerard. Nos acercamos hasta Argelaguer para escalar en Bellavista. Hemos estado en la parte de arriba , yo no muy motivado he vuelto a probar un 7b+ que no sale, Popi lo encadena marcandose un paso fanatico arriba. Gerard casi se lleva un 7c , un fallo de pie lo tira. El chaval esta super fanatico , sera que le biene de su padre? jejeje. A MUERTE!!

7 comentarios:

Mikel dijo...

vamosssss, en un par de semanas comenzaré a tocar rocaaaa!!!!!muerte

spud dijo...

Bicho que tal? espero que bien, yo ahora no trabajo entre semana, asín que el día que quieras vamos a escalar, ya sabes.
A muerte y un saludo.

Joan dijo...

Hola,
Una pregunta, saps com està el tema de la regulació? S'hi pot escalar ara?

Mikel dijo...

spuuuuudddddddddd, hay que quedar entre semana

Kiku dijo...

Hola Joan . El tema de regulacio no se ven be com va , se que hi ha un temps en que no es pot escalar pero no se quan exactament , crec que es dintre de un o dos mesos . Nosaltres vem estar sols aquest dissabte ,ho vem trobar extrany ,fins hi tot ho vam comentar entre nosaltres , igual ja no es pot , pero no crec.Sento no poder ajudar-te.

PGB dijo...

El periode en que no s'hi pot escalar va del 15 de Gener al 15 d'Agost. Per tant, em sap greu dir-vos que no haurieu d'haver-hi anat.

Si us plau, respecteu-ho el proper cop. Bellavista és una escola fantàstica que cal conservar :)

Kiku dijo...

Molt be PGB. Ja ho tindrem en compte. Avui he parlat amb dos companys que son d'alla i ja m'ho han dit.De totes maneres gracies .